Kantoren


Beschikbare kantoren

Contract: all-inovereenkomst van dienstverlening (bedrijvencentrum) voor een periode van 2 jaar, die kan worden verlengd.

Module : de module is over de breedte uitgerust met een glazen wand ; de overige muren zijn wit geschilderd, de vloerbedekking bestaat uit tapijttegels. De module beschikt over air-conditioning en wordt verlicht met lampen van het type T5.

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 95,4 m² en bevindt zich op de 1ste verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 1).

Meubilair : de module is uitgerust met een groot boekenrek en van een of meer werkposten (nog te bepalen), bestaande uit een recht bureau van 1,80m, een ladenkast en een bureaustoel.

Uitrusting en aansluiting : de module beschikt over een telefoontoestel, aangesloten op de telefooncentrale, een aansluiting op het internet en 8 stekkers.

Tarief : €1.500/maand BTW niet inbegrepen (verhoogd met €250/maand voor de ondernemingen die reeds meer dan 5 jaar bestaan). Dit tarief bestaande uit :

  • De privatieve terbeschikkingstelling van de werkruimte
  • Het meubilair
  • De terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen (op basis van 2 uur per week)
  • De terbeschikkingstelling van parkeerplaatsen voor uw klanten en bezoekers
  • De terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke bureeluitrustingen (multifunctionele kleurenkopieermachine, scanner en fax); verbruik is niet inbegrepen
  • De breedbandinternetaansluiting
  • Een telefoontoestel, inclusief een telefoonnummer en bijhorend abonnement; verbruik is niet inbegrepen (extra telefoontoestellen worden gefactureerd tegen € 10 per maand excl. btw)
  • De bijdrage in de gewestbelastingen, de brandverzekering en de onroerende voorheffing van het gebouw
  • De kosten (water, verwarming en elektriciteit)
  • De toegang tot de collectieve ruimten en de terbeschikkingstelling van een kitchenette, sanitaire voorzieningen, douches, een terras en meubilair (tafels en zetels)
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen
  • De beveiliging van het gebouw
  • De wekelijkse schoonmaak van de werkruimte
  • Gunsttarieven voor het huren van de ruimten voor evenementen
  • De aanwezigheid van onthaalpersoneel op werkdagen tijdens de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur) voor het onthaal van uw klanten, leveranciers en bezoekers
  • De telefonische permanentie (enkel in geval van afwezigheid) en de aanname van boodschappen
  • De inontvangstneming en sortering van de post
  • Een ruimte op onze website voor de voorstelling van uw onderneming.

Verbruikskosten (bijv. uitgaande telefoongesprekken, fotokopieën en afdrukken of andere behoeften die niet inbegrepen zijn in het forfait) worden geherfactureerd op kwartaalbasis.

Contract: all-inovereenkomst van dienstverlening (bedrijvencentrum) voor een periode van 2 jaar, die kan worden verlengd.

Module : de module is over de breedte uitgerust met een glazen wand ; de overige muren zijn wit geschilderd, de vloerbedekking bestaat uit tapijttegels. De module beschikt over air-conditioning en wordt verlicht met lampen van het type T5.

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 45 m² en bevindt zich op de 1ste verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 10).

Meubilair : de module is uitgerust met een gegalvaniseerd boekenrek van 2,40m en van een of meer werkposten(nog te bepalen), bestaande uit een recht bureau van 1,80m, een ladenkast en een bureaustoel.

Uitrusting en aansluiting : de module beschikt over een telefoontoestel, aangesloten op de telefooncentrale, een aansluiting op het internet en 6 stekkers.

Tarief : €750/maand BTW niet inbegrepen (verhoogd met €150/maand voor de ondernemingen die reeds meer dan 5 jaar bestaan). Dit tarief bestaande uit :

  • De privatieve terbeschikkingstelling van de werkruimte
  • Het meubilair
  • De terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen (op basis van 2 uur per week)
  • De terbeschikkingstelling van parkeerplaatsen voor uw klanten en bezoekers
  • De terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke bureeluitrustingen (multifunctionele kleurenkopieermachine, scanner en fax); verbruik is niet inbegrepen
  • De breedbandinternetaansluiting
  • Een telefoontoestel, inclusief een telefoonnummer en bijhorend abonnement; verbruik is niet inbegrepen (extra telefoontoestellen worden gefactureerd tegen € 10 per maand excl. btw)
  • De bijdrage in de gewestbelastingen, de brandverzekering en de onroerende voorheffing van het gebouw
  • De kosten (water, verwarming en elektriciteit)
  • De toegang tot de collectieve ruimten en de terbeschikkingstelling van een kitchenette, sanitaire voorzieningen, douches, een terras en meubilair (tafels en zetels)
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen
  • De beveiliging van het gebouw
  • De wekelijkse schoonmaak van de werkruimte
  • Gunsttarieven voor het huren van de ruimten voor evenementen
  • De aanwezigheid van onthaalpersoneel op werkdagen tijdens de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur) voor het onthaal van uw klanten, leveranciers en bezoekers
  • De telefonische permanentie (enkel in geval van afwezigheid) en de aanname van boodschappen
  • De inontvangstneming en sortering van de post
  • Een ruimte op onze website voor de voorstelling van uw onderneming.

Verbruikskosten (bijv. uitgaande telefoongesprekken, fotokopieën en afdrukken of andere behoeften die niet inbegrepen zijn in het forfait) worden geherfactureerd op kwartaalbasis.

Contract: all-inovereenkomst van dienstverlening (bedrijvencentrum) voor een periode van 2 jaar, die kan worden verlengd.

Module : de module is over de breedte uitgerust met een glazen wand ; de overige muren zijn wit geschilderd, de vloerbedekking bestaat uit tapijttegels. De module beschikt over air-conditioning en wordt verlicht met lampen van het type T5.

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 59,4 m² en bevindt zich op de 1ste verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 2).

Meubilair : de module is uitgerust met een gegalvaniseerd boekenrek van 2,40m en van een of meer werkposten(nog te bepalen), bestaande uit een recht bureau van 1,80m, een ladenkast en een bureaustoel.

Uitrusting en aansluiting : de module beschikt over een telefoontoestel, aangesloten op de telefooncentrale, een aansluiting op het internet en 6 stekkers.

Tarief : €1.000/maand BTW niet inbegrepen (verhoogd met €200/maand voor de ondernemingen die reeds meer dan 5 jaar bestaan). Dit tarief bestaande uit :

  • De privatieve terbeschikkingstelling van de werkruimte
  • Het meubilair
  • De terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen (op basis van 2 uur per week)
  • De terbeschikkingstelling van parkeerplaatsen voor uw klanten en bezoekers
  • De terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke bureeluitrustingen (multifunctionele kleurenkopieermachine, scanner en fax); verbruik is niet inbegrepen
  • De breedbandinternetaansluiting
  • Een telefoontoestel, inclusief een telefoonnummer en bijhorend abonnement; verbruik is niet inbegrepen (extra telefoontoestellen worden gefactureerd tegen € 10 per maand excl. btw)
  • De bijdrage in de gewestbelastingen, de brandverzekering en de onroerende voorheffing van het gebouw
  • De kosten (water, verwarming en elektriciteit)
  • De toegang tot de collectieve ruimten en de terbeschikkingstelling van een kitchenette, sanitaire voorzieningen, douches, een terras en meubilair (tafels en zetels)
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen
  • De beveiliging van het gebouw
  • De wekelijkse schoonmaak van de werkruimte
  • Gunsttarieven voor het huren van de ruimten voor evenementen
  • De aanwezigheid van onthaalpersoneel op werkdagen tijdens de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur) voor het onthaal van uw klanten, leveranciers en bezoekers
  • De telefonische permanentie (enkel in geval van afwezigheid) en de aanname van boodschappen
  • De inontvangstneming en sortering van de post
  • Een ruimte op onze website voor de voorstelling van uw onderneming.

Verbruikskosten (bijv. uitgaande telefoongesprekken, fotokopieën en afdrukken of andere behoeften die niet inbegrepen zijn in het forfait) worden geherfactureerd op kwartaalbasis.

Contract: all-inovereenkomst van dienstverlening (bedrijvencentrum) voor een periode van 2 jaar, die kan worden verlengd.

Module : de module is over de breedte uitgerust met een glazen wand ; de overige muren zijn wit geschilderd, de vloerbedekking bestaat uit tapijttegels. De module beschikt over air-conditioning en wordt verlicht met lampen van het type T5.

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 29,7 m² en bevindt zich op de 1ste verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 24).

Meubilair : de module is uitgerust met een gegalvaniseerd boekenrek van 2,40m en van een of meer werkposten(nog te bepalen), bestaande uit een recht bureau van 1,80m, een ladenkast en een bureaustoel.

Uitrusting en aansluiting : de module beschikt over een telefoontoestel, aangesloten op de telefooncentrale, een aansluiting op het internet en 4 stekkers.

Tarief : €500/maand BTW niet inbegrepen (verhoogd met €100/maand voor de ondernemingen die reeds meer dan 5 jaar bestaan). Dit tarief bestaande uit :

  • De privatieve terbeschikkingstelling van de werkruimte
  • Het meubilair
  • De terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen (op basis van 2 uur per week)
  • De terbeschikkingstelling van parkeerplaatsen voor uw klanten en bezoekers
  • De terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke bureeluitrustingen (multifunctionele kleurenkopieermachine, scanner en fax); verbruik is niet inbegrepen
  • De breedbandinternetaansluiting
  • Een telefoontoestel, inclusief een telefoonnummer en bijhorend abonnement; verbruik is niet inbegrepen (extra telefoontoestellen worden gefactureerd tegen € 10 per maand excl. btw)
  • De bijdrage in de gewestbelastingen, de brandverzekering en de onroerende voorheffing van het gebouw
  • De kosten (water, verwarming en elektriciteit)
  • De toegang tot de collectieve ruimten en de terbeschikkingstelling van een kitchenette, sanitaire voorzieningen, douches, een terras en meubilair (tafels en zetels)
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen
  • De beveiliging van het gebouw
  • De wekelijkse schoonmaak van de werkruimte
  • Gunsttarieven voor het huren van de ruimten voor evenementen
  • De aanwezigheid van onthaalpersoneel op werkdagen tijdens de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur) voor het onthaal van uw klanten, leveranciers en bezoekers
  • De telefonische permanentie (enkel in geval van afwezigheid) en de aanname van boodschappen
  • De inontvangstneming en sortering van de post
  • Een ruimte op onze website voor de voorstelling van uw onderneming.

Verbruikskosten (bijv. uitgaande telefoongesprekken, fotokopieën en afdrukken of andere behoeften die niet inbegrepen zijn in het forfait) worden geherfactureerd op kwartaalbasis.

Contract: all-inovereenkomst van dienstverlening (bedrijvencentrum) voor een periode van 2 jaar, die kan worden verlengd.

Module : de module is over de breedte uitgerust met een glazen wand ; de overige muren zijn wit geschilderd, de vloerbedekking bestaat uit tapijttegels. De module beschikt over air-conditioning en wordt verlicht met lampen van het type T5.

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 59,4 m² en bevindt zich op de 1ste verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 3).

Meubilair : de module is uitgerust met een gegalvaniseerd boekenrek van 2,40m en van een of meer werkposten(nog te bepalen), bestaande uit een recht bureau van 1,80m, een ladenkast en een bureaustoel.

Uitrusting en aansluiting : de module beschikt over een telefoontoestel, aangesloten op de telefooncentrale, een aansluiting op het internet en 6 stekkers.

Tarief : €1.000/maand BTW niet inbegrepen (verhoogd met €200/maand voor de ondernemingen die reeds meer dan 5 jaar bestaan). Dit tarief bestaande uit :

  • De privatieve terbeschikkingstelling van de werkruimte
  • Het meubilair
  • De terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen (op basis van 2 uur per week)
  • De terbeschikkingstelling van parkeerplaatsen voor uw klanten en bezoekers
  • De terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke bureeluitrustingen (multifunctionele kleurenkopieermachine, scanner en fax); verbruik is niet inbegrepen
  • De breedbandinternetaansluiting
  • Een telefoontoestel, inclusief een telefoonnummer en bijhorend abonnement; verbruik is niet inbegrepen (extra telefoontoestellen worden gefactureerd tegen € 10 per maand excl. btw)
  • De bijdrage in de gewestbelastingen, de brandverzekering en de onroerende voorheffing van het gebouw
  • De kosten (water, verwarming en elektriciteit)
  • De toegang tot de collectieve ruimten en de terbeschikkingstelling van een kitchenette, sanitaire voorzieningen, douches, een terras en meubilair (tafels en zetels)
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen
  • De beveiliging van het gebouw
  • De wekelijkse schoonmaak van de werkruimte
  • Gunsttarieven voor het huren van de ruimten voor evenementen
  • De aanwezigheid van onthaalpersoneel op werkdagen tijdens de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur) voor het onthaal van uw klanten, leveranciers en bezoekers
  • De telefonische permanentie (enkel in geval van afwezigheid) en de aanname van boodschappen
  • De inontvangstneming en sortering van de post
  • Een ruimte op onze website voor de voorstelling van uw onderneming.

Verbruikskosten (bijv. uitgaande telefoongesprekken, fotokopieën en afdrukken of andere behoeften die niet inbegrepen zijn in het forfait) worden geherfactureerd op kwartaalbasis.

Contract: all-inovereenkomst van dienstverlening (bedrijvencentrum) voor een periode van 2 jaar, die kan worden verlengd.

 

Module : de module is over de breedte uitgerust met een glazen wand ; de overige muren zijn wit geschilderd, de vloerbedekking bestaat uit tapijttegels. De module beschikt over air-conditioning en wordt verlicht met lampen van het type T5.

 

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 27,5 m² en bevindt zich op de 1ste verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 31).

 

Meubilair : de module is uitgerust met een gegalvaniseerd boekenrek van 2,40m en van een of meer werkposten(nog te bepalen), bestaande uit een recht bureau van 1,80m, een ladenkast en een bureaustoel.

 

Uitrusting en aansluiting : de module beschikt over een telefoontoestel, aangesloten op de telefooncentrale, een aansluiting op het internet en 4 stekkers.

 

Tarief : €500/maand BTW niet inbegrepen (verhoogd met €100/maand voor de ondernemingen die reeds meer dan 5 jaar bestaan). Dit tarief bestaande uit :

  • De privatieve terbeschikkingstelling van de werkruimte
  • Het meubilair
  • De terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen (op basis van 2 uur per week)
  • De terbeschikkingstelling van parkeerplaatsen voor uw klanten en bezoekers
  • De terbeschikkingstelling van gemeenschappelijke bureeluitrustingen (multifunctionele kleurenkopieermachine, scanner en fax); verbruik is niet inbegrepen
  • De breedbandinternetaansluiting
  • Een telefoontoestel, inclusief een telefoonnummer en bijhorend abonnement; verbruik is niet inbegrepen (extra telefoontoestellen worden gefactureerd tegen € 10 per maand excl. btw)
  • De bijdrage in de gewestbelastingen, de brandverzekering en de onroerende voorheffing van het gebouw
  • De kosten (water, verwarming en elektriciteit)
  • De toegang tot de collectieve ruimten en de terbeschikkingstelling van een kitchenette, sanitaire voorzieningen, douches, een terras en meubilair (tafels en zetels)
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen
  • De beveiliging van het gebouw
  • De wekelijkse schoonmaak van de werkruimte
  • Gunsttarieven voor het huren van de ruimten voor evenementen
  • De aanwezigheid van onthaalpersoneel op werkdagen tijdens de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur) voor het onthaal van uw klanten, leveranciers en bezoekers
  • De telefonische permanentie (enkel in geval van afwezigheid) en de aanname van boodschappen
  • De inontvangstneming en sortering van de post
  • Een ruimte op onze website voor de voorstelling van uw onderneming.

 

Verbruikskosten (bijv. uitgaande telefoongesprekken, fotokopieën en afdrukken of andere behoeften die niet inbegrepen zijn in het forfait) worden geherfactureerd op kwartaalbasis.

Overeenkomst: “klassieke” burgerlijke huurovereenkomst

Module: Mooi kantoor bestaande uit 1 grote gemeenschappelijke werkruimte, 2 aparte ruimten (voor het management, vergaderruimte...) en plaats voor opslag en technische uitrustingen (kopieermachine...). Het geheel oogt zeer helder dankzij grote glaspartijen en witte muren. De vloerbedekking bestaat uit tapijttegels.

Locatie: De ruimte heeft een oppervlakte van 131,5 m² en bevindt zich op de 2de verdieping. Dit plan duidt de locatie aan (kantoor 6).

Uitrusting:

  • Ventilatorconvectoren zorgen voor de klimaatregeling (warm en koud)
  • Armaturen van het type T5 zorgen voor de verlichting
  • RJ45-aansluitpunten zijn beschikbaar voor de IT-aansluitingen

Collectieve ruimten: Toegang tot de collectieve ruimten is inbegrepen in de huur van het kantoor. Denk bijvoorbeeld aan een uitgeruste kitchenette, ontspanningsruimten en een terras.

Huur: € 854/maand (een bijdrage voor het gebruik van de gemene delen is inbegrepen)

Maandelijkse kosten: provisie van € 880/maand met afrekening op halfjaarlijkse basis voor de volgende kosten:

  • De energiekosten (water, gas en elektriciteit);
  • Het algemeen onderhoud van de site en zijn uitrustingen;
  • Het afvalbeheer;
  • De beveiliging van het gebouw;
  • De onthaaldiensten;
  • De wekelijkse schoonmaak van het kantoor en het onderhoud van de gemene delen.

Jaarlijkse kosten: de onroerende voorheffing van het gebouw, de gewestbelasting en de brandverzekering worden op jaarbasis geherfactureerd aan de huurder in verhouding tot de betrokken oppervlakte in het gebouw.

Extra prestaties:

  • Internetaansluiting en Wi-Fi: maandelijks forfait van € 100;
  • Telefonie: maandelijks forfait van € 10 per telefoontoestel (een uniek nummer is inbegrepen maar verbruik is niet inbegrepen);
  • Terbeschikkingstelling van vergaderruimten/-zalen: naargelang van het gebruik (optioneel);
  • Terbeschikkingstelling van meubilair: maandelijks forfait van € 25 per werkpost (optioneel);
  • Alle andere prestaties kunnen in overweging worden genomen bij de aanvraag en zullen het voorwerp uitmaken van een specifieke prijsopgave.

In dit bestand vindt u een overzichtelijke algemene raming van de huur en de diverse kosten.

Zo werkt het

Hierboven vindt u een overzicht van de kantoren die momenteel beschikbaar zijn. Ziet u geen beschikbare kantoren? Of voldoen de kantoren in ons huidige aanbod niet aan wat u zoekt? Aarzel dan niet om toch contact op te nemen met ons om een idee te krijgen van mogelijke toekomstige beschikbaarheid of om u in te schrijven op onze wachtlijst.

Klik op een kantoor voor meer informatie over de tarieven, uitrustingen en aangeboden diensten en voor foto’s.

Er zijn twee soorten huurformules: 

  • All-inovereenkomst: Ruimten met een kleinere oppervlakte voor start-ups in ons bedrijvencentrum. Die zijn te huur tegen een forfaitair bedrag, waarin diensten en kosten inbegrepen zijn (verbruik is niet inbegrepen). In de beschrijving vindt u een overzicht van de inbegrepen prestaties.
  • Burgerlijke huurovereenkomst: Ruimten met een grotere oppervlakte voor groeibedrijven. Die zijn te huur via een klassieke huurovereenkomst van langere duur. De kosten worden afzonderlijk gefactureerd. De diensten (internet, telefonie, schoonmaak...) worden aangeboden tegen een forfait.

Interesse? E-mail of bel ons: 

  • Klik op de knop om ons een e-mail te sturen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op met u. Aarzel niet om details te vermelden die ons kunnen helpen om een beter inzicht te krijgen in uw aanvraag.
  • Bel ons via 02 560 21 11. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.30 uur tot 18.00 uur.

We maken dan een afspraak voor een bezichtiging, waarbij we u uitleg geven over de filosofie en werking van het centrum: Pepibru geeft de voorkeur aan bedrijven die passen in het Pepibru-project, en voert kwaliteit hoog in het vaandel. Gelieve ermee rekening te houden dat het Pepibru-bedrijvencentrum zich richt op bedrijven die actief zijn in de audiovisuele sectoren en branches van het communicatievak.

Neemt u een optie op een van de beschikbare ruimten, dan wordt er een dossier samengesteld. Dat wordt dan voorgelegd aan de bestuurders van Pepibru om uw aanvraag te beoordelen. Tenzij er moeilijkheden optreden, is het hele beoordelings- en besluitvormingsproces afgerond binnen de twee weken geteld vanaf het moment dat uw dossier ingediend is. Het is dus goed mogelijk dat u al één maand na het eerste contact kunt intrekken in het gebouw. Pepibru stelt zich flexibel op en staat open voor specifieke wensen.

Aarzel dus niet om ons te bellen als u vragen hebt.